Rozgrzewająca herbata albo ciepła kawa zimą to coś, co może znacznie poprawić samopoczucie. Jeśli prowadzisz swoją firmę to termosy reklamowe są idealnymi gadżetami zarówno dla klientów, jak i pracowników. Sprawdź, jak możesz je wykorzystać jako narzędzie marketingowe.
Przede wszystkim termos reklamowy przykuwa wzrok osób trzecich. Dzięki temu nazwa Twojej firmy, kolor z nią związany albo hasło reklamowe marki zapadnie w pamięć. Taki gadżet wpływa na wizerunek Twojej firmy. Pomoże w budowaniu rozpoznawalności oraz profesjonalnego obrazu przedsiębiorstwa.
Termosy to idealne gadżety reklamowe na zimę, ale nie tylko. Ciepła herbata może przydać się także w innych sytuacjach, np. prowadząc auto nocą albo podczas długich podróży pociągiem.
Zastanawiasz się, kiedy możesz wręczyć termosy reklamowe? To dobry pomysł na drobny upominek dla swoich pracowników. Konkurs w firmie, urodziny czy święta Bożego Narodzenia to tylko niektóre z okazji, podczas których możesz wręczyć ten produkt. Pracownik może użytkować taki kubek w firmie oraz poza nią. Każde użycie, pokazując jednocześnie logo marki, zwiększa jej widoczność. Przy okazji picia ciepłej herbaty w parku na spacerze czy też podczas spotkań w biurze z klientami – gadżet będzie pięknie się prezentować. Wręczając termosy reklamowe pracownikom, wzmacniasz również ich poczucie przynależności do firmy i budujesz pozytywny wizerunek wewnętrzny.
Z kolei termosy wręczone klientom, kontrahentom i gościom to nie tylko miły gest, ale także sposób na utrzymanie długoterminowej pamięci o marce. Wykorzystaj je podczas konferencji, szkoleń czy też targów. To świetna okazja na zaskoczenie drugiej osoby przyjemnym dla oka gadżetem. Jednocześnie jest to skuteczne narzędzie marketingowe. Wiele gadżetów reklamowych na zimę znajdziesz w sklepie Caprea: https://www.caprea.com.pl/kategoria-produktu/termosy-2/.
Zimą termosy reklamowe mogą być także efektywnym narzędziem w kampaniach promocyjnych skierowanych na zimowe miesiące, np. jako dodatek do zakupów czy nagroda w konkursach.
Chcąc wypromować swoją markę, postaw na produkty z możliwością znakowania. Dzięki temu obdarujesz drugą osobę personalizowanym gadżetem i przy okazji będziesz mógł liczyć na promocję firmy w praktyce. Znakowanie możesz wykonać u takich firm jak caprea.com.pl.
Dzięki temu, że na rynku jest wiele termosów reklamowych, możesz je jak najlepiej dopasować do oczekiwań. Do wyboru są produkty różniące się pojemnością, designem czy też sposobem użytkowania. Możesz też dobrać je w zależności od branży, w której pracujesz. Przykładowo, prowadząc biznes związany ze sportem, masz do dyspozycji wiele kubków przydatnych podczas aktywności fizycznej. Dopasuj kolorystykę i design do identyfikacji wizualnej Twojej firmy. Dzięki temu logo, napis czy wygląd kubka jeszcze szybciej i skuteczniej zapadnie w pamięć. Termosy reklamowe powinny nie tylko kojarzyć się z Twoją marką, ale także być szczelne, wygodne i estetycznie wykonane. Tylko wtedy przyjemnie będzie z nich korzystać na co dzień. Każdy gadżet powinien mieć jak najlepsze wykonanie, aby nie został odstawiony do szafy.