Wymagania:
• umiejętność pracy samodzielnej
• logiczne myślenie
• poczucie estetyki przy tworzeniu opisów
• umiejętność negocjacji
• kreatywność
Do Twoich obowiązków będzie należało :
• obsługa klienta telefonicznie/ email
• wprowadzenie nowych produktów do sklepu opartego na platformie Shoper
• poszukiwanie nowych dostawców
• opieka nad produktami zmiany zdjęć / opisów / cen
• wystawianie produktów na allegro, olx, sprzedajemy.pl i tym podobne
• tworzenie cenników
• przyjmowanie zamówień w systemie OPTIMA
• wspomaganie pozostałych procesów związanych z pracą biura w przypadku dużej liczby zamówień
Mile widziane doświadczenie w branży meblowej !
Chcemy Ci zaoferować :
• pracę w której masz możliwość przedstawienia własnych pomysłów
• stabilne zatrudnienie i terminowe wynagrodzenie
• różnorodność zadań
• ciekawą pracę w dobrej atmosferze
Analizujemy każdą wiadomość lecz będziemy odpowiadać wyłącznie na wybrane oferty.
Kontakt na maila: lukasz.siwik@lanomeble.pl
Prosimy o dopisek: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883).