Kody i zagadki Różyckiego. Jak pisaliśmy ten projekt, wiedzieliśmy ze musi być efekt „wow”. Innych efektów nie lubimy. W ramach projektu powstał pokój zagadek(escape room) i zakodowana gra turystyczna o Wieruszowie. Wszystkie działania projektowe krążą wokół kodów i czasów wojennych. Wtedy żył nasz bohater projektu, Jerzy Różycki, wynalazca enigmy - maszyny szyfrującej. Młodzież uczestnicząca w projekcie miała niełatwe zadanie: zaszyfrować świat.
Wszystkie działania młodzieży są efektem warsztatów z kodowania, projektowania, wiedzy o Różyckim i enigmie.
Czekamy na odmrożenie escape roomu a grę turystyczną/edukacją dla dzieci i młodzieży "Kod Wieruszowa" znajdziecie pod linkiem.
Dziękujemy każdej zaangażowanej osobie w projekt, że w tych ciężkich czasach, kiedy mamy być osobno, udało się zrobić coś razem.
Projekt dofinansowano z Fundacja BGK z programu "Dzieci kapitana Nemo"
Nasz projekt: "Szyfrowanie, kody i zagadki, śladami Jerzego Różyckiego".
Usiądźcie z dziećmi i spróbujcie rozwiązać szyfry!
WDK