Powiatowe Centrum Medyczne stawia na promocję. Spółka zleciła agencji komunikacji marketingowej opracowanie biuletynu „Nasz szpital”, który będzie się ukazywał raz na kwartał. - Naszym celem jest informowanie o naszej działalności i zadaniach. Chcemy, by mieszkańcy powiatu mieli ogląd na to, co się u nas dzieje – wyjaśnia prezes, Eunika Adamus. - Będą wywiady z lekarzami ale również inne ciekawostki dotyczące zdrowia. W pierwszym numerze są informacje o chirurgi jednego dnia, stomatologi dla niepełnosprawnych, ratownikach z pasją, rehabilitacji, szczepieniach i owocach. W tej chwili personel szpitala zastanawia się, co znajdzie się na łamach kolejnego numeru. Gazetka dotarła do nas w tym tygodniu, pracownikom się podoba i pacjentom również. Nasi pacjenci oczekując w kolejkach będą mogli dowiedzieć się o nas czegoś więcej. Są przecież rzeczy o których jeszcze nie wszyscy wiedzą.
Na pytanie o koszt wydania i opracowania publikacji prezes Adamus zakrywa się tajemnicą spółki. - Są pewne zadania, które są tajemnicą. Umowa, która wiąże mnie z tamtą firmą jest tajemnicą. Pierwszy numer opłaciliśmy z własnych środków, a dalsze chcemy wydawać na zasadzie sponsoringu.
- Szpital ma bardzo duże znaczenie dla powiatu wieruszowskiego. Nie tylko zapewnia opiekę medyczną, ale również – zatrudniając 180 osób – stanowi jeden z ważniejszych zakładów pracy na naszym terenie. Dlatego jest dla nas oczkiem w głowie – napisał we wprowadzeniu starosta, Andrzej Szymanek.
(PaH)